100% score tijdens klanbelevingsonderzoek

Onlangs zijn wij bezocht door een ''mystery-shopper'' die in opdracht van Citroën Nederland ons bedrijf bezoekt en zijn/haar bevindingen opschrijft. Er wordt gelet op een aantal specifieke punten die de klant een positief gevoel moeten geven tijdens hun bezoek aan de betreffende garage.

Wij hebben hierbij de maximale score van van 100% behaald tijdens dit onderzoek, dit is zeer zeldzaam bij dit soort onderzoeken en daarom zijn wij er ook zeer trots op!

De punten waarop gelet worden zijn onder andere vriendelijkheid van de werknemers, hoe de klant het bezoek beleeft heeft en of de aanwezige gebreken aan de auto geconstateerd en geadviseerd worden aan de klant. Daarnaast wordt er ook gekeken naar de omgang door de monteur met de auto van de klant en netheid van het bedrijfspand en omgeving.

Als een rode draad loopt klantentevredenheid en klantenbeleving door ons bedrijf en daarom zijn wij ook zeer blij met de uitkomst van dit onderzoek. U tevreden, wij tevreden!

Klik hier voor het rapport van het onderzoek.